BARCA& ARSENAL



نويسندگان
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سرزمین اریایی و آدرس iranzamin10.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







بازی متفاوت wwe 12 برای XBOX 360

این بازی که اولین نسخه بعد از سری smackdown vs raw میباشد تغییرات زیادی نسبت نسخه های قبلی نداشته ولی با این حال این بازی جوری ساخته شده که که در نسخه های بعدی بشود بر روی آن کار کرد ....

برای نقد و بررسی و دانلود این بازی برای xbox 360 به ادامه مطلب بروید

بازی به طور کل عوض و به شکل حیرت آوری زیبا تر از قبل شده به صورتی که شما(دوست داران ورزش کشتی کج)را مثل قبل بعد از ۲ الی ۳ ماه زده نمیکند و شما را به سمت خود میکشاند! اولین تغییر را میتوان نرم تر شدن بازی دانست!!!چون اگر شما WWE SD VS R را بازی کرده باشید حتما متوجه خواهید شد که تمام حرکات برنامه ریزی شده اند و حتی راه رفتن بازیکن نیز بسیار خشک و بی روح بود ولی هم اکنون میبینیم که خیلی راحت شما میتوانید مشاهده کنید که حرکت سوپر استار ها چقدر زیبا تر از پیش انجام میپذیرد!
دومین تغییر نیز،تغییر در کنترل بازی است که با قبل فرق کرده و بهینه تر شده است و دیگر لازم نیست با آنالوگ سمت راست کنترلر خویش فن ها را پیاده کرده و میتوانید با کلید های اصلی(Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)حریف خود را از پای در آورید!
تغییر سوم تغییری است که به صورت نه چندان مطلوب در بازی WWE Sup*er Stars هم میتوان مشاهده کرد!آن هم این است که شما قبل از زدن فینیشر باید کار خاصی را انجام دهید(اعم از فیگور های مختلف و فن های مخصوص) تا اجازه ی زدن فینیشر را داشته باشید مثلا باید برای فینیشر زدن با UnderTaker ابتدا فیگور مخصوص او را بگیرید و بعد یک TombStone بزنید یا مثلا Randy Orton ابتدا باید BackBreaker خویش را زده و بعد حالت Viper بگیرد و بعد هم Rko بزند!

تغییر بعدی را میتوان کامل تر شدن Kick Out کردن Pin ها دانست که در نسخه ی قبل یک خط میامد و یک قسمت رنگی در آن بود و شما باید یکی از دکمه ها((Y-A-B-Xدر۳۶۰ و ضربدر-مربع-مثلث-دایره در PS3)را نگه داشته و روی خط رنگی رها میکردید ولی در این نسخه این کار را هم باید انجام دهید ولی با این تفاوت که امکان دارد شما حتی آن خط را تا شماره ی ۲ نبینید!

و تغییر بعدی که بازگشتن به بازی است به این معنی که ممکن اسن شما به کل Momentom را از دست بدهید ولی یک دفعه و با یک فن به بازی برگشته و حتی ۲ فینیشر نیز بگیرید!ضمن اینکه در این نسخه امکان نگه داری از فینیشر خود را نیز دارا میباشید و میتوانید تا ۲ فینیشر را ذخیره کنید و مثل سری قبل زمانی برای زدن فینیشر به شما داده نخواهد شد!
البته امکان بازگشت به بازی در سری قبل هم برای بعضی از استار ها وجود داشت ولی در این نسخه شاهد نو آوری هایی هم هستیم!
صدا گذاری در بازی بسیار زیبا و جذاب شده و تماشاگران بسیار با هیجان و زیبا تشویق میکنند به صورتی که شما را نیز به وجد خواهند آورد!و همین طور صدای استار ها هم مثل قبل بسیار خوب کار شده(Road To Wrestle Mania رو به یاد بیارید که چقدر زیبا صدای استار ها شبیه صدای خودشان بود)

 

گرافیک بازی نیز نسبت به نسخه قبل پیشرفت داشته ولی به شکل خیلی محسوسی هم نیست و فقط کمی بهتر از قبل کار شده ولی باز هم جای شکرش باقی است! در بازی سعی شده بر خلاف قبل به روز رسانی هم شاهد باشیم و به همین خاطر عکس هایی از جان سینا پخش شده که در آن لباس نسبتا جدیدش را دارد .

منبع توضیحات: فروم بازی سنتر

نکات اصلی و کلیدی در اجرای بازی های کنسول XBOX360 :

1) برای اجرای بازی ها ، پس از دانلود نمودن تمامی پارت های هر بازی ، یک فایل با فرمت ISO در اختیار شما قرار می گیرد. این فایل را باید توسط نرم افزارهایی مانند CloneDVD  به صورت Burn Image To Disc رایت نمایید. دقت داشته باشید که حتما باید از DVD9 استفاده نمایید.

۲) برای اجرای بازی ها ، کنسول شما باید به آخرین آپدیت دستگاه آپدیت شده باشد. در صورت عدم اطلاع از نسخه آپدیت کنسول خود و یا ندانستن روش آپدیت ، به هیچ وجه به اجرای بازی در کنسول خود نپردازید به دلیل اینکه باعث از کارافتادگی کامل کنسول شما خواهد شد.

۳) برای اطلاع از آپدیت کنسول خود و اجرای بازی های هکی ، به فروم های معتبر در این زمینه مراجعه نمایید. از جمله این فروم ها ، می توان به فروم معتبر بازی سنتر اشاره نمود.

caution دانلود بازی WWE 12 برای XBOX360 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.




راهنما : براي دانلود ابتدا در صورت نداشتن برنامه IDM ، آن را از اينجا دريافت كنيد سپس
 URL يا آدرس هاي بالا را در قسمت Add URL اين برنامه كپي كنيد و OK را بزنيد
اگر از اين برنامه تا به حال براي دانلود استفاده نكرديد حتما امتحان كنيد چون در سرعت لينك هاي مستقيم خيلي ماثر ميباشد


نظرات شما عزیزان:

wwenew
ساعت12:12---16 آذر 1390
سلام.
من و دوستام در حال تشکیل یه تیم بزرگ در مورد کشتی کج هستیم.میخواهیم توی لوکس بلاگ و بقیه سرورها بهترین وبلاگ رو داشته باشیم .اگه خواستی توهم بیا و جز نویسندگان ما شو.
به امید دیدار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 6 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:43 ] [ Mohammadgoli ]

درباره وبلاگ

سلام من محمد این وبلاگ را ازGUNNERSTRUST.COMاپدیت میکنم
آرشيو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





کد گرد شدن عکس

کد گرد شدن دو گوشه عکس

http://s1.picofile.com/file/7201067197/mnf0byt6hzna8pc9wx64.jpg